Concursuri-6

Concursul s-a încheiat. Prima câştigătoare este Cătălina Bostan (tragerea la sorţi a fost în funcţie de suma numerelor de la loto 6/49 – 150 împărţit la 19 rezultă 7, rest 17; al 17-lea răspuns e cel câştigător). Cătălina este din Roman, judeţul Neamţ, are 32 de ani şi este economistă. Iubeşte teatrul, adoră literatura şi poezia şi consideră cartea unul dintre cele mai preţioase cadouri.

A doua câştigătoare este Lucia Petrescu din Târgovişte, judeţul Dâmboviţa. A absolvit ASE Bucureşti, are 45 de ani şi este bugetară, posibil şomeră de anul viitor. 😦 Citeşte în limita timpului, câte puţin din literatura economică, şi îi plac concursurile pe teme economice.

Noul concurs este pentru două exemplare „Maeştrii marketingului“, de Sultan Kermally, oferite de Meteor Press. Nu trebuie decât să răspundeţi la întrebarea lansată la editorialul Ce cadou pregătim generaţiilor viitoare? sau să spuneţi despre ce cadou e vorba în povestea din acelaşi editorial.
Primul câştigător va fi ales prin tragere la sorţi (voi folosi aceeaşi metodă a sumei numerelor de la loto 6/49 de după încheierea concursului, iar ultimul comentariu în ordine cronologică va fi cel câştigător; dacă iese unul din câştigătorii concursului precedent, nu de la toate de până acum, este validat următorul concurent cronologic).
Al doilea câştigător va fi ales după cât de interesant e răspunsul. Dacă vor fi mai mulţi, atunci voi organiza un sondaj la care să participaţi. Nu vor fi acceptate comentariile vulgare. Valabilitatea concursului este 13 octombrie – 1 noiembrie ora 18:00, 2009. Livrarea cărţilor se face gratuit în circa 5-7 zile de la contactare.

Maeştrii marketinguluiSultan Kermallymaestrii_marktingului
Un rezumat documentat, amănunţit şi incisiv al ideilor „maeştrilor” care au avut o influenţă decisivă în dezvoltarea marketingului. O carte care vă pune rapid în temă şi vă oferă idei proaspete pentru a vă îmbunătăţi rezultatele în afaceri.
Maeştrii marketingului este însă mai mult decât o serie de rezumate: Sultan Kermally a colaborat direct cu multe dintre personajele acestei cărţi, inclusiv cu Peter Drucker, Philip Kotler şi Michael Porter. Acest lucru i-a permis să sintetizeze aspectele esenţiale şi să comenteze conceptele-cheie în profunzime şi în deplină cunoştinţă de cauză.
Kermally descrie conceptele elaborate de fiecare „maestru”, le plasează într-un context economic general şi le explică semnificaţia. Prezintă apoi modul în care acestea au fost aplicate în practică, analizează argumentele pro şi contra şi include şi perspectivele altor experţi. Fiecare capitol se încheie cu un sumar al elementelor-cheie şi al concluziilor desprinse în urma analizării acestora.
Autorul îmbină cu pricepere citate din lucrările „maeştrilor” cu rezumate concise şi un sumar al ideilor principale, adăugând şi contribuţiile unor experţi în domeniul strategiei, cum ar fi Igor Ansoff şi alţii.
„Maeştrii” marketingului sunt Peter Drucker, George Day, Theodore Levitt, Michael Porter, Philip Kotler, Tom Peters, Jagdish Seth şi Thomas Nagle. Ultimul capitol cuprinde lista Instrumentelor analitice ale „maeştrilor”. Concisă şi abordabilă, profundă şi temeinică, această carte oferă beneficii reale pentru bunul mers al afacerii dumneavoastră.

Sultan Kermally este „Specialist Acreditat de Marketing” („Chartered Marketer”) şi Membru al Chartered Institute of Marketing (Institutul Acreditat de Marketing). El deţine grade academice în ştiinţele economice, sociologie şi drept, precum şi diplome în domeniile marketingului, finanţelor şi contabilităţii.
Şi-a petrecut toţii anii activităţii sale profesionale în domeniul educaţiei şi dezvoltării managementului. La Management Centre Europe (Centrul European de Management) şi la Economist Group, Sultan a lucrat vreme îndelungată, în mod direct, cu „maeştri marketingului” printre care se numără Peter Drucker, Michael Port, Philip Kotler, Tom Peters şi Richard Pascale, pentru a numi doar pe câţiva dintre ei. El este autorul a opt cărţi, între care două pe tema managementului cunoaşterii. Poate fi contactat la adresa de e-mail: skermally@aol.com.

Arhivă concursuri

Konkurs.ro - Concursuri si promotii

Responses

  1. […] Concursuri (NOU) […]

  2. […] Participa la concurs! Concursuri | […]

  3. Vrem sa lasam ceva palpabil si folositor generatiilor noastre. Ce anume? Idei mari, planuri, testamente in care gasim proprietati imobiliare, actiuni, o bucata de pamant, o carte, un cont nestiut intr-o banca elvetiana, o carte motivationala sau o scrisoare explicita in care se explica secretul lasat: munca sustinuta cu pasiune pentru a dezvolta o afacere. Toate acestea se sustin pe o istorie zdruncinata de razboaie, ruine si constrangeri ale guvernarilor totalitariste trecute. Intotdeauna vorbim de o istorie neprietenoasa si nedorita. Dar nu se poate schimba. Conteaza ceea ce facem acum cu idei originale in era capitalista. Chiar si un nume bun conteaza. Cel mai important este sa lasam ceva pozitiv si folositor celor care vor veni dupa noi. Pentru ca nimeni nu vrea sa fie egoist. Sau poate ca vrea, cine stie……

  4. Ref. la ce lasam generatiilor viitoare: acces nelimitat la internet, deseuri radioactive, cat mai multe E-uri, cat mai puternici virusi (gen ANH1, gripa aviara, etc),cat mai multe legume cu aspect de plastic si gust asijderea, cat mai putina educatie in scoli, pt. ca cine vrea la facultate n-are decat sa faca meditatii, cat mai multa umilinta, cat mai putin respect interuman, cat mai frecvent diabet si cancer, cat mai mult tupeu si cat mai putin bun simt, cat mai multa violenta si cat mai putin dialog. Sa mai continui?! Frumoasa copilaria am avut!

  5. Le lasam istoria greselilor noastre alaturi de o dezvoltare tehnologica importanta

  6. mai multe scoli tehnologie mai avansata

  7. CE lasam noi generatiilor urmatoare?
    Universul va fremata sub ecoul pasilor copiilor nostri.Intre cer si pamant, vor fi trepte de lumina, scara treptelor spirituale si morale la care aspiram, si pe care trebui s o lasam mostenire generatiilor viitoare. Fiecare treapta simbolizand>>Iubire, Credinta, Izbanda,Bucurie, Speranta, Mangaiere,Impacare….Vom lasa mostenirea genetica a acestui popor darz, care stie sa ia atitudine, sa lupte pentru dreptate si adevar.Important este ca trezirea noastra sa fie mai grabnica si sa ne salvam din haosul indus de niste suflete marunte, ce se autointituleaza carmuitori de tara si neam.Doar salvandu-ne pe noi, putem salva mostenirea generatiilor viitoare!

  8. le lasam Romanie vanduta…o istorie pe care si noi am primit-o de la altii…o lume in care doar partea materiala conteaza…un mediu natural nenatural…o speranta ca se vor naste si alte genii…cu care ne obisnuisem din cartile de la scoala…o lume in care totul se desfasoara prea repede…in care nu ma apreciem micile nimicuri..o lume moarta…

  9. Le lasam generatiilor viitoare speranta de mai bine. Le lasam toate visele noastre neimplinite pentru a le implini ei. Le lasam multe greutati pe umeri, insa le lasam si toate gandurile bune, sa fie uniti si sa fie mai buni decat am fost noi toti.


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat: